İade Koşulları

Bu sayfada, satın aldığınız ürün ya da ürünleri iade etmek istediğinizde izlemeniz gereken yollar, iade sürecinde dikkat etmeniz gerekenler ve CareShop iade kabul şartları yer almaktadır.

Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.

İade veya değişim süresi yedi ( 7 ) gündür.

İade veya değişim talebinizi neden belirterek Bize Ulaşın sayfamızdan e-posta gönderebilir veya 00 90 212 599 65 35 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz.

İade veya değişim yapılacak ürünün faturası (2 Nusha) , kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.

Hijyenikliği bozulabilecek beslenme aksesuarları, göğüs pompaları ve emzirme ürünleri, kitap, cd, iç çamaşır vs.. ürünlerinin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir.

Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.

İade ve değişim işlemlerinde kargo bedeli müşteriye aittir. Karşı taraf ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir.

Ürün değişimi Hafta içi Cuma günleri kontrol edilerek sevk edilmektedir. 

Ürünün orijinal kutusu zarar görmeden ve faturası elimize ulaştığından itibaren on (10) iş günü içinde iade işlemi kredi kartınıza yada hesabınıza yapılacaktır.

Mağazamızda iade işlemleri sadece hafta içi (Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma) yapılmaktadır.